Μία διαφήμιση - γροθιά στο στομάχι κάνει το γύρο του διαδικτύου τις τελευταίες ώρες, και μας υπενθυμίζει ότι οφείλουμε να περνάμε περισσότερο χρόνο με τα αγαπημένα μας πρόσωπα.
Μία συγκλονιστική καμπάνια έρχεται να ταράξει τα… ήρεμα νερά της καθημερινότητάς μας. Αλήθεια, εσείς πόση ώρα αφιερώνετε στα αγαπημένα σας πρόσωπα; Πόσα λεπτά της ώρας κάθε μέρα αφιερώνετε σε αυτούς που σας σκέφτονται και σας αγαπούν;
Μία διαφήμιση πραγματική γροθιά στο στομάχι, σίγουρα θα σας προβληματίσει και θα σας κάνει να δείτε τη ζωή σας με άλλο μάτι… Το συγκεκριμένο βίντεο αποτελεί έργο του πρακτορείου Leo Burnett Madrid και του brand Ruavieja, στο οποίο ανήκει το λικέρ Pernod Ricard. Η διαφημιστική καμπάνια έχει τίτλο «Tenemos Que Vernos Más» («Πρέπει να βλέπουμε περισσότερα ο ένας τον άλλο»), και είναι στα ισπανικά, ενώ στο βίντεο υπάρχουν και αγγλικοί υπότιλοι.
Από την ημέρα που κυκλοφόρησε στο ίντερνετ, τον Νοέμβριο 2018, το βίντεο έχει προβληθεί περισσότερες από 12 εκατομμύρια φορές στο YouTube και έχει καταφέρει να συγκεντρώσει χιλιάδες σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Δείτε επίσης
- Ο Πιερρακάκης ένας από τους βασικούς διεκδικητές για την προεδρία του Eurogroup
- Μισθολογική ανισότητα: στην ΕΕ Οι γυναίκες θα δουλέψουν «δωρεάν» από τώρα μέχρι το τέλος της χρονιάς
- Νέες αποκαλύψεις από την υπόθεση Έπσταϊν: Τι αναφέρουν e-mails για τη Ρωσία και τον Τραμπ
- Αυξάνεται παγκοσμίως η ζήτηση για ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές
- Μπ. Νετανιάχου: Ο πόλεμος με τους αντιπάλους του Ισραήλ στην περιοχή δεν τέλειωσε
Σχετικά άρθρα
- Καμπανάκι για γονείς: Πώς οι διαφημίσεις αυξάνουν την όρεξη των παιδιών χωρίς να το καταλάβουμε
- Χανιά: Ο τυφλός σημαιοφόρος που συγκίνησε και καταχειροκροτήθηκε!
- Πάνω από 500 μετανάστες διασώθηκαν στη Μεσόγειο το Σαββατοκύριακο
- Ισπανία: Ταύρος σκοτώνει άνδρα σε «ταυροδρομία» (vid)
- Αδιέξοδο και πολιτική αβεβαιότητα στην Ισπανία





