Ηράκλειο: Τι έδειξε η νεκροψία για τον θάνατο ηλικιωμένου μετά τον εμβολιασμό του

  16 February, 2021 ΑΡΘΡΑ
Ηράκλειο: Τι έδειξε η νεκροψία για τον θάνατο ηλικιωμένου μετά τον εμβολιασμό του

Καμία σχέση με τον εμβολιασμό δεν είχε ο ξαφνικός θάνατος 87χρονου στο Ηράκλειο της Κρήτης.

Σύμφωνα με τη νεκροψία – νεκροτομή ο θάνατός του λίγο μετά τον εμβολιασμό του στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου οφείλεται σε στένωση στεφανιαίων αγγείων και υπερτροφική καρδιοπάθεια.

Σε ανακοίνωση που υπογράφεται από τον Διοικητή του ΠΑΓΝΗ Γιώργο Χαλκιαδάκη αναφέρεται:

“Σύμφωνα με τα ευρήματα της Νεκροψίας – Νεκροτομής, σε σχέση με την απώλεια του συμπολίτη μας Φ.Α. ετών 87, λίγη ώρα μετά τον εμβολιασμό του, η απώλεια του οφείλεται, σε στένωση στεφανιαίων αγγείων και υπετροφική καρδιοπάθεια ενώ δεν διαπιστώθηκε εύρημα που να συνηγορεί σε αναφυλακτική αντίδραση ή άλλης,  σχετιζόμενης με τον εμβολιασμό. Εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στους οικείους του”.

Νωρίτερα μιλώντας στην ΕΡΤ Ηρακλείου ο κ. Χαλκιαδάκης είχε επισημάνει ότι ο εμβολιασμός δεν έχει να κάνει με το τραγικό αυτό συμβάν, και επικαλέστηκε την βιβλιογραφία του εμβολίου όπου “δεν περιγράφεται τέτοιου είδους παρενέργεια”.

Όπως τόνισε, “δεν δικαιολογείται το εμβόλιο να κάνει τέτοια επιπλοκή σε άνθρωπο”, σε ελάχιστα μόνο λεπτά. “Δεν έχει παρατηρηθεί πουθενά στον κόσμο τέτοιο περιστατικό” είπε.

 

  16 February, 2021 ΑΡΘΡΑ