Τι αλλάζει στο Facebook, με τα προσωπικά μας δεδομένα

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και οι αρχές προστασίας των καταναλωτών εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τους νέους επικαιροποιημένους όρους του Facebook.
Συγκεκριμένοι, οι νέοι όροι εξηγούν πλέον σαφώς τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία χρησιμοποιεί τα δεδομένα των χρηστών της για να καταρτίσει το «προφίλ» τους, έτσι ώστε να διευκολύνει στη συνέχεια τη στοχευμένη προβολή διαφημίσεων.
Το Facebook σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ θα συμπληρώσει τους όρους παροχής των υπηρεσιών του με ένα κείμενο, που θα εξηγεί ότι δεν χρεώνει τους χρήστες για τις υπηρεσίες του, αλλά αυτοί, ως αντάλλαγμα, συμφωνούν να μοιράζονται τα δεδομένα τους και να εκτίθενται σε εμπορικές διαφημίσεις.
Οι νέοι όροι εξηγούν πλέον σαφώς τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία χρησιμοποιεί τα δεδομένα των χρηστών της για να καταρτίσει το «προφίλ» τους
Στο εξής, οι όροι του Facebook θα εξηγούν σαφώς ότι το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας βασίζεται στην πώληση στοχευμένων διαφημιστικών υπηρεσιών στους εμπόρους, με τη χρήση των δεδομένων από τα προφίλ των χρηστών του.
Οι νέοι όροι περιγράφουν λεπτομερώς τις υπηρεσίες του Facebook που βασίζονται στη χρήση των δεδομένων των χρηστών του και τις οποίες πωλεί σε τρίτους, καθώς επίσης τον τρόπο με τον οποίο μπορούν οι καταναλωτές να κλείσουν τους λογαριασμούς τους και τους λόγους για τους οποίους μπορούν να απενεργοποιηθούν οι λογαριασμοί.
Δείτε επίσης
- Δήμος Φαιστού: Πρόοδος για το Αθλητικό Κέντρο ΑμεΑ στον Αφραθιά
- Κέντρο επιμόρφωσης αγροτών στον Αμπελούζο – Έπεσαν οι υπογραφές στην Περιφέρεια
- ΑΡΧΕΛΩΝ: Πρώτοι Δορυφορικοί Πομποί για το 2025 στο Νότο!
- Ξεμένει από νερό και... ελπίδα το Φράγμα Φανερωμένης – Καμία πρόβλεψη για το 2025
- Στο προσκήνιο το αίτημα για επανασύσταση του Ιστορικού Δήμου Τυμπακίου – Συνάντηση στην Περιφέρεια