Το ελληνικό... φαινόμενο της Fresh Line πάει και Ασία.

ΚΟΣΜΑΣ ΖΑΚΥΝΘΙΝΟΣ  13 May, 2015 ΚΟΣΜΟΣ
Το ελληνικό... φαινόμενο της Fresh Line πάει και Ασία.

Μία επιχειρηματική ιδέα που ξεκίνησε πριν από περίπου 23 χρόνια καταφέρνει, παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, να εμφανίζει σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης.

Πρόκειται για το ελληνικό «φαινόμενο» Fresh Line της Μάυρας Βαγιωνή - Στασινοπούλου, που έχει κατακτήσει ήδη τις τέσσερις ηπείρους, ενώ σχεδιάζει την περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας της ανά τον κόσμο.

Πρόσφατα υπέγραψε πενταετές συμβόλαιο αποκλειστικής διανομής βάσει του οποίου προβλέπεται η εδραίωση της Fresh Line με τουλάχιστον δέκα σημεία πώλησης σε στρατηγικά επιλεγμένα εμπορικά σημεία στην Ταϊβάν, επεκτείνοντας τη δραστηριότητά της στην Απω Ανατολή.

Στη δημιουργία δέκα νέων καταστημάτων στην Ταϊβάν προχωρεί η Fresh Line, επεκτείνοντας περαιτέρω τις δραστηριότητες της στην Άπω Ανατολή.

Η απόφαση έρχεται ως απόρροια του πενταετούς συμβολαίου αποκλειστικής διανομής που υπέγραψε πρόσφατα και το οποίο προβλέπει την εδραίωση της Fresh Line με νέα σημεία πώλησης σε στρατηγικά επιλεγμένα εμπορικά σημεία.

Το ελληνικό... φαινόμενο της Fresh Line πάει και Ασία

Η αγορά της Ταϊβάν είναι η δεύτερη μεγαλύτερη της Ασίας σε αγοραστική δύναμη στον τομέα των φυτικών καλλυντικών μετά την Ιαπωνία.

Ο κλάδος των καλλυντικών αποφέρει στην τοπική οικονομία περί τα 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ ετησίως.

Η Fresh Line παράγει σήμερα πάνω από 400 χειροποίητα καλλυντικά για όλη την οικογένεια, μέσα από την παραγωγική της μονάδα στην Αττική και ένα εκτεταμένο δίκτυο καταστημάτων που αριθμεί 45 σημεία πώλησης στην εγχώρια αγορά.

Στο εξωτερικό δραστηριοποιείται σε 16 χώρες με πάνω από 250 σημεία πώλησης συνολικά. Συγκεκριμένα για την Ασία, εκτός από την Ταϊβάν, η Fresh Line δραστηριοποιείται και στο Χονγκ Κονγκ, την Ηπειρωτική Κίνα και το Μακάο.

Το ελληνικό... φαινόμενο της Fresh Line πάει και Ασία

Η επιχειρηματική ιδέα που αποτελεί μετεξέλιξη της οικογενειακής σαπωνοποιίας στη Ζάκυνθο, πριν από περίπου 23 χρόνια, έχει καταφέρει σήμερα να κατακτήσει τα τέσσερα σημεία του πλανήτη.

Μολονότι μπορεί η οικονομική κρίση και οι ευκαιρίες που κρύβει να αποτελούν στερεότυπο για πολλούς, για την Fresh Line είναι στρατηγική.

Επιχειρηματικά, η «αθόρυβη» Fresh Line καταφέρνει στο διάστημα των είκοσι και πλέον ετών να εργάζεται μεθοδικά και αποτελεσματικά, με πρώτη ύλη το φρέσκο βιολογικό προϊόν.

Η ιστορία της ξεκινά ουσιαστικά τον προηγούμενο αιώνα στη Ζάκυνθο, όπου στις οικογενειακές εγκαταστάσεις σαπωνοποιίας τίθενται οι βάσεις και αξιοποιούνται για πρώτη φορά εκλεκτά βότανα και σπάνια φυτά της ελληνικής γης με αρωματικές αλλά και θεραπευτικές ιδιότητες σε συνταγές που έμελε να παραδοθούν από γενεά σε γενεά.

Ετσι έφτασαν ως κληρονομιά στη Μάυρα Βαγιωνή - Στασινοπούλου, ιδρυτή και πρόεδρο της Fresh Line International.

Η ίδια, απόλυτα πεπεισμένη από την αποτελεσματικότητα των συνταγών της γιαγιάς της, αποφασίζει να αξιοποιήσει τη γνώση αυτή επιχειρηματικά και ιδρύει το 1992 τη Fresh Line.

Με τον καιρό πειραματίστηκε με νέες μορφές στα καλλυντικά, ανάλογα με τη φαντασία της στιγμής και τους συνδυασμούς των πρώτων υλών (στέρεες πλάκες βουτύρου για ενυδάτωση και μασάζ, σαπούνια για λούσιμο, μάσκες με φρέσκα λαχανικά και φρούτα, άλατα που αναβράζουν στο νερό).

Η ανταπόκριση του κοινού ήταν ένθερμη και έτσι η Μάυρα Βαγιωνή αποφάσισε να το αναπτύξει σε επιχειρηματική πρακτική, πουλώντας τα ίδια καλλυντικά σαν αυτά που έφτιαχνε. Φρέσκα με το κιλό σε πρωτότυπες μορφές.

Το πρώτο κατάστημα

Το πρώτο κατάστημα ανοίγει στην Αθήνα, στην περιοχή του Χαλανδρίου το 1993. Το 2004, μετά από μια ουσιαστική προετοιμασία πολλών ετών και αναβάθμιση όλων των συστημάτων και διαδικασιών της, η εταιρεία κάνει το πρώτο της βήμα στο εξωτερικό.

Το πιλοτικό κατάστημα στο Chelsea του Λονδίνου θα σηματοδοτήσει μια νέα εποχή για τη Fresh Line.

Το πάθος της ιδρύτριας κληρονομείται στις δύο ανήλικες τότε κόρες της, Ναταλί και Πάολα, οι οποίες σήμερα κατέχουν τη θέση διευθύνουσας συμβούλου και αντιπροέδρου αντίστοιχα.

Και οι τρεις μαζί, έχοντας στο στελεχικό τους δυναμικό άξιους και έμπειρους συνεργάτες, στοχεύουν σε μια παγκόσμια ανάπτυξη, που κατακτά πολύ γρήγορα ηγετική θέση στον κλάδο των φυσικών καλλυντικών.

Ενώ, το 1994, εκμεταλλευόμενη την ανάπτυξη μέσα από το franchising και βασισμένο στη φιλοσοφία της υποστήριξης του κάθε franchisee και συνεργάτη, ενισχύει περαιτέρω το δίκτυο της Fresh Line.

Η αμιγώς ελληνική επιχείρηση διαθέτει γραμμή παραγωγή στο Μαρκόπουλο, από όπου διακινούνται τα προϊόντα της στην εγχώρια και διεθνή αγορά.

Ελληνική μυθολογία

Ολες οι σειρές της Fresh Line φέρουν ονόματα της ελληνικής μυθολογίας. Η ιδρύτρια θέλησε με αυτό τον τρόπο να δηλώσει την ελληνική ρίζα της βοτανοθεραπείας και αρωματοθεραπείας. Η κοσμετολογία είναι ελληνική λέξη, από το κόσμειον που σημαίνει αρμονικό.

Οι αρχαίοι Έλληνες ήταν αυτοί που μελέτησαν και εφάρμοσαν συνταγές βοτάνων και ελαίων.

Τα προϊόντα είναι πιστοποιημένα με το πρότυπο ISO 9001 και από τον οργανισμό πιστοποίησης ICEA (Ethical and Environmental Certification Institute), με έντονη παρουσία σε Ιταλία και Ευρώπη, ο οποίος πιστοποιεί πάνω από 11.000 εταιρείες με δυνατές ηθικές, περιβαλλοντολογικές και κοινωνικές αξίες.

Success story

Η επιχειρηματική ιδέα αποτελεί μετεξέλιξη της οικογενειακής σαπωνοποιίας στη Ζάκυνθο, πριν από περίπου 25 χρόνια.

Η Fresh Line έχει καταφέρει σήμερα να κατακτήσει τα τέσσερα σημεία του πλανήτη.

Το πρώτο κατάστημα ανοίγει στην Αθήνα, στην περιοχή του Χαλανδρίου το 1993.

Το 2004, η εταιρεία κάνει το πρώτο της βήμα στο εξωτερικό, με πιλοτικό κατάστημα στο Chelsea του Λονδίνου.

Το 1994, εκμεταλλευόμενη την ανάπτυξη μέσα από το franchising, ενισχύει περαιτέρω το δίκτυο της Fresh Line.

 

Πηγή: imerisia.gr

 

ΚΟΣΜΑΣ ΖΑΚΥΝΘΙΝΟΣ  13 May, 2015 ΚΟΣΜΟΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

 

Περισσότερα νέα

mesaralive.gr | επίσημη σελίδα